Woho

Nu har jag fått min första upplysning från Johan och de andra i Norge. De hade haft dåligt väder så istället för att åka skidor hade de tagit till alkoholen och suppit istället. Det lede i sin tur till att de gjorde massa galna saker som bl a springa nakna runt i Norge :P Mer vet jag inte bara att vädret ska bli bättre imorn och nästa vecka så då ska dem åka en massa skidor och fota åå grejja. Johan kommer nog hem med bilder och sånt när dem är färdiga i Norge.

Sen har Jag blivit av med lägenheten för att min jävla vuxna broder och hans tjej skall ha den och jag orkar inte pejja för hyran nu när  jag inte får inakorderingsbidrag. Men festandet slutar inte för det, sitter bl a och dricker drinkar med min bror och hans tjej nu och senare t ex på fredag ska jag dricka öl med Helmutt om det inte ändras med veckan. Med boende så kommer jag bo i min hemby Jädraås och inneboende hos min syster på Brynäs. Imorn är jag i Gävle för att slappa, vet ej än vad jag skall göra. Sen på måndag blir det tillbaks till det där jobbet för att tjäna lite penningar.

Ha'tt gött

puss

//Elov

Kommentarer
Postat av: Anonym

elov jag är kär i dig

2008-06-22 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0