VaÖÖ

Igår var det skojjigt, grogga med brorsan, hans tjej, en av mina syrror, hennes kille, Basse och Kalle. Börja med att vi bara skulle prova nån drink, sen fortsatte vi dricka, mest jag. HÖHÖ. Sen tog vi en shot och grejja, sen var man kalas. Det roligaste var att bror min tyckte jag var jätte full när vi gick ut på sta'n, så han ovh hans tjej sa att dem lära få med mej hem sen.men dem var så trötta och tråkiga så jag,kalle och Basse gick till Interpool och tog oss en öl. Där satt vi och snacka strunt och såg på repris på Kroatien-Turkiet matchen som vi redan visste hur den sluta.

Sen på morgonen så fråga min bror om jag kom ihåg något från gårdagen när han ringde. hehe. dock så minns jag allt, bara att han trodde jag var jätte full håhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0