Mys.

Efter brännbollen gick vi till Elof. Där stannade vi många timmar för att ta oss an en liten bit vattenppa och några öl. Sen blev det också lite dusch innan Goya.





Anton fixade körkortet idag. Det tyckte denne var mycket roligt och skönt. Detta firade han med några öl på brännbollen där han var något sen efter sitt körprov men ändå lyckades skjuta en tjej i huvudhöjd, något Anton blev väldans nöjd med. Dock hamnade han bara på tredje konan...


Anton kom på en ny pose denna dag efter "håll-truten-öppen-på interpool-efter-studentkryssningen-posen". ett enkelt V, som i victory, fetare än det vanliga tycker Anton AKA. "Wall the Ball".





mer bilder från antons pose-serie kommer imorn.




Nu ska vi gå till Goya.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sarrrrah

elovv din tröja var mkt fin! :)

2008-06-10 @ 13:49:03
Postat av: Amanda

Det här var kanske det mest ofräscha jag sett i hela mitt liv. :D

2008-06-30 @ 05:48:45
URL: http://phosthonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det här var kanske det mest onajsa jag sett i hela mitt liv. :D

2008-08-23 @ 02:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0