Johans rehabiliterings dag..

Idag har jag (Johan) varit hemma och tagit det lugnt för jag har mycket ont i mitt högra knä. Det är mycket tråkit att ha ont men jag har fått dagen att förlöpa på många smidiga sätt.

Jag började dagen med att vakna, det va mycket trevligt. Sen gick jag upp och åt en utomordentlig frukost sammtidigt som jag slog mig ner framför datorn, för att njuta av det mycket trevliga tvprogrammet "Life Of Ryan"

Ett avsnitt från Life of ryan.

Sen har jag fördrivit tiden med några filmer och några Fullstrike.
456474-18
Sen har jag också klistrat lite granna på skidorna : )
image55

image56

Efter det så duschade jag och tränade musklerna runt knät lite granna så att knät blir starkare och mer tåligt : D
Sen blev det en till film. Det är det jag hunnit med än så länge. Men dagen är inte slut än hehe....

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0